Sztuka NIEpozytywnej konwersacji


czyli zbiór najbardziej irytujących zachowań podczas rozmowy.


Tak, tak...

Opowiadasz o niesamowitym wydarzeniu, twoja gestykulacja i emocje w życiu nie były tak energiczne. Twój poziom szczęścia sięga zenitu... Jest jedno "ale": twój słuchacz ma ciebie w czterech literach, najzwyczajniej w świecie ciebie olał i nie usłyszał ani jednego słowa. Tak po prostu. I ja się pytam gdzie jest kultura w takich sytuacjach.

Jesteś super.



Facebookowe rozmowy nie należą do najłatwiejszych. O wiele trudniej jest wyrazić swoje uczucia takie jak radość, złość i niezadowolenia. Są osoby, którym przeszkadza nadużywanie "naklejek", emotikonek , natomiast mnie denerwują kropki nienawiści. Jedno zdanie, które normalnie nie wnosiłoby żadnych negatywnych uczuć zakończone kropką, użyte w odpowiednim kontekście, przesycone nienawiścią i sarkazmem.

"Dziękuję wam wszystkim, jesteście super."

Zabójcza moc



Mieliście kiedyś taka sytuację, że wasz partner rozmowy bez powodu przyłożył wam w twarz? Ja też nie, ale miałam zaszczyt być obserwatorem tego wydarzenia. Rada na dziś: Uważaj na swoją gestykulację, bo jesteś w stanie zabić. Ewentualnie zafundować koledze krwotok z nosa i super wspomnienia.

Co mówisz?!


Mimo, że mniej więcej jestem w stanie rozszyfrować kod, którym posługuje się mój rozmówca podczas obiadu to wolę jednak kiedy nie mówi z pełnymi ustami. Mam wtedy przynajmniej pewność, że to co jest w jego ustach to pozostanie tam. Do tego punktu z chęcią zaliczę jeszcze mlaskanie, siorbanie oraz soczyste i głośne odbicia po udanym posiłku.

Hej.  Heej.  Heeeej!



Jest wiele ważnych, czasami znanych tylko mi powodów, dla których nie mam zamiaru rozmawiać z niektórymi ludźmi. Jest to na prawdę nieliczna grupka osób. Jestem niesamowicie otwarta na nowe znajomości, ale niekiedy ktoś swoją postawą potrafi bardzo szybko i skutecznie zniechęcić mnie do kontynuowania rozmowy. Narzucające się osoby na prawdę nie są pozytywne!

Przeczytaj również: Sztuka robienia selfie oraz Typowe poranki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz