Sztuka robienia selfie


Jeżeli fotografia jest sztuką, to dlaczego nie ma jeszcze żadnego poradnika na ten temat selfie? Dzisiaj przeanalizujemy jak powinno się powinno wyglądać oryginalne selfie, podróbek nie tolerujemy. Szykujcie się  zatem na dużą porcje zdjęć. 



Zacznijmy od zdjęcia nr 1. Wszystko ładnie, pięknie (no dobra, jakością nie grzeszy)... tylko, że nic nie widać. To nic nie szkodzi, tutaj chodzi o klimat, czujecie zapewne tą nutkę tajemniczości.





Z kolejnym selfie jest już lepiej, coś już można na nim zobaczyć. Taka forma jest idealna gdy ktoś nie chce mieć z tobą zdjęcia. Nikt się nawet nie zorientuje i mogą być całkiem ciekawe ujęcia. Właśnie z tej imprezy wywnioskowałam, że tonik nie nadaje się na takie wydarzenia.





I podwójne selfie!





Na prawdę wybaczcie mi tą jakość zdjęć, pamiętajcie- LICZY SIĘ KLIMAT! Tutaj akurat próbowaliśmy pobić rekord osób na zdjęciu, ale chyba coś nam nie wyszło. Ale nie poddajemy się, dążymy dalej wytrwale do celu ;) Poza tym dobra impreza była.





Czasem przydałoby się wyjść jakoś twarzowo, wiecie tak żeby móc wstawić fotkę na fejsa. Obowiązkowo uśmiech i jest wszystko ok. To po prawej to akurat nie jest zdjęcie "z rąsi", ale podoba mi się więc wstawiłam.





Selfie z góry mile widziane. Nie ważne w jakim miejscu jesteśmy, przykładowo: zdjęcie po lewej zrobione na Festiwalu Kolorów, a po prawej na domówce. Obydwa są genialne i tyle wspomnień!





W takich selfie chodzi już nie o klimat. Tutaj się chwalimy- w tym przypadku włosami. Trochę nieaktualne zdjęcie, bo je ścięłam, ale też ładne.





Ognisko też może mieć selfie?





Zostaw swój telefon na pięć minut na ławce szkolnej, a gwarantuję że zastaniesz w nim ponad setkę zdjęć tego samego i drugie tyle selfie z głupimy minami.





Ja naprawdę bardzo chce pobić ten rekord :) To zdjęcie akurat kiedyś pojawiło się na blogu.




Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego posta jesteście prawdziwymi mistrzami w tej dziedzinie. Trzymajcie się ciepło!

5 komentarzy:

  1. #SELFIE - rozbraja mnie to słowo :D

    http://zolilollix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie selfie to nie sztuka, tylko glupota i symbol zadufania ludzi 21 wieku, czy wszyscy mnie teraz nienawidza?:P
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/08/deep-purple.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę nic złego w robieniu sobie zdjęć. Wątpię, aby to jedno zdanie wystarczyło do nienawiści ;)

      Usuń