Idealny chłopak


Mówi się, że dziewczyna potrzebuje silnego bad boya. Ale czy to aby na pewno prawda? Internetowi przyjaciele pomogą odpowiedzieć nam na to pytanie. I powiem wam, że macie ogromnego pecha, jeśli traficie na te najbardziej wymagające. My chyba mamy w tej kwestii łatwiej. Jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie.

Zacznijmy od charakteru bo z tym jest zazwyczaj wiele sprzeczności. Ma być słodziutki i jednocześnie dominujący, dojrzały, a zarazem szalony jak małe dziecko. Sam z siebie wiedzieć, że coś nam leży na wątrobie, ale się nie narzucać, bo tego nie lubimy i musi mieć  TO COŚ.





To coś... Ale z czym to się je? To nadal dla wszystkich pozostanie jedną wielką tajemnicą. Może ktoś przygotuje definicję?

Teraz słodzimy, bo ma być: słodki, miły, pomocny, wierny, piękny na duszy, cudowny, czarujący, zabawny, romantyczny, nie wstydzący się nas przy kolegach, najlepiej, żeby miał fajnych znajomych i imprezy z nimi to genialnie spędzony czas; bajeczny, kreatywny, silny, szanujący siebie i innych. Ma być po prostu aniołem trzymający pudding z owocami.





Nie przeginajmy, bo zaraz każdy chłopak będzie zachowywał się jak "ciepłe kluchy". Czasem trzeba przejąć inicjatywę, nie pozwolić wejść pod pantofla, bo przecież potrzebujemy chłopaka, a nie pieska. Trzeba być pewnym siebie, może nawet "wpadająć w arogancję".


Aby być ciekawym człowiekiem, trzeba mieć pasję. Nieważne czy jest to gotowanie (bardzo pożądane) czy szydełkowanie. Ale nie możecie zapominać o najważniejszej rzeczy. Chłopaków też obowiązuje zasada sport= piłka nożna! Przecież każdy musi to lubić.


Ale zawsze znajdzie się taka, że coś jej nie pasuje. Mimo, że chłopak stara się jak może, to ona szuka dziury w całym. I powiedźcie, że to nie jest wredne...





Lubimy być rozpieszczane. Nie zapominajcie o tym. Myślę, że chłopcy się też nie obrażą, jak doceni się to co dla nas robią :)


Pora na wygląd. Wbrew temu co się mówi, każdy zwraca na niego uwagę. W mniejszym lub większym stopni, ale zawsze. Nasze internetowe przyjaciółki opisują swoje ideały.


Nie ma to jak być skreślonym z powodu braku bliźniaka... Przykro mi, kolego nie będziesz już ideałem.



To zdecydowanie! Może być brzydki, ale... :) Porównania w tej wypowiedzi są po prostu obłędne! Cycuś z Kiepskich, bimberkowaty i lekki dres. Coś czuję, że ktoś kiedyś nagra z nimi film.


I na koniec ostatni screen, mianowicie co oni myślą o naszych ideałach.


Jak przy każdym poście z tej serii trochę się pośmiałam. Jednak muszę przyznać, że bardzo ciężko mi się go pisało, bo trudno było znaleźć coś w stercie porad. Zapytałam się znajomych jaki jest ich ideał. Dostałam długie wypowiedzi, dziewczyny są zdecydowanie bardziej otwarte w tym temacie. Kiedy pytałam o ideał dziewczyny otrzymywałam trzy zdaniowe wiadomości. Może to i lepiej :)
Dziękuję wszystkim za pomoc, trzymajcie się :)

2 komentarze:

  1. Sylwia, specjalista w sprawach damsko-męskich. Chłopaki podchodzą chyba do tego na większym luzie. Dziewczyna ma mieć cycki, być wyluzowana i ładna. Tyle :D
    A my mamy wymagania, chociaż jak przyjdzie co do czego to olewamy nasz wyimaginowany ideał i zakochujemy się w TYM gówniarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ktoś się czepi specjalistów :D takie życie, ale co poradzisz. Kiedyś na pewno trafi się na tego idealnego. Co do wymagań, prawda, mamy wysokie oczekiwania. Ale nie każdy może być ideałem. Gówniarz, ale kochany ;)

      Usuń