Kilka typów ludzi, których uwielbiam

Be happy

Każdy z nas jest inny, przynajmniej tak nam wmawiają od przedszkola. To miło, że istnieją jeszcze tacy ludzie, którzy potrafią wprawić nas w dobry nastrój. Przed Państwem, kilka pozytywnych typów ludzi...


Diler uśmiechu
Swoim uśmiechem rozwesela wszystkich dookoła. Nieważne, że ma zły humor, dla niego ważne, aby towarzystwo dobrze się bawiło. Tym samym sprawia sobie przyjemność. Trzeba na tego typów ludzi uważać, bo ich śmiech jest zaraźliwy, wiec przygotujcie się na łzy szczęścia!

Sportowiec
Nie chodzi mi o tych co trenują tylko w teorii, ale takich, którzy potrafią zaprezentować swoją dziedzinę sportu, w taki sposób, że masz ochotę jej spróbować. Nawet jeżeli jej nienawidzicie, dacie jej tą drugą szansę, bo "co mi szkodzi..". Łatwo można z nimi złapać wspólny język, nie wiem jak was, ale mnie jara jak rozmawiamy ze znajomymi o treningach, ulubionych ćwiczeniach czy nawet o nowych akcesoriach sportowych.

Człowiek z pasją
Oprócz sportowców, uwielbiam również ludzi, którzy mają swoje hobby. Nawet pozornie dziwne. Dzięki takim ludziom poznajemy coś nowego, a ja uwielbiam nowości i łamać rutynę. Z takim człowiekiem łatwo nawiązać stałą znajomość. Dzięki niemu, możecie się dowiedzieć, że najdłuższy atak czkawki trwał 65 lat (nie wiem ile z tego jest prawdy) lub wiele więcej niezmiernie potrzebnych Wam do życia ciekawostek. A tak na poważnie, to fajnie, że mają swoją pasję :)

Awww

Ambitny
Czyż oni nie dodają energii? Jak opowiadają o swoich planach, marzeniach... uwielbiam tego słuchać. Chociaż, słabo mi się robi, kiedy ktoś siedzi na tyłku z założonymi rękami i myśli, że jedzenia samo mu wpadnie do miski. Jeżeli ma plan zdobycia świata i go realizuje to jest dla mnie wielkim zastrzykiem motywacji.

Człowiek dobra zabawa
Trzeba mieć dystans do siebie, otoczenia i dać sobie trochę luzu.Ta osoba potrafi rozruszać imprezę jednym gestem. Dobra zabawa to podstawowa rozrywka każdego z nas. Nie mam pojęcia, dlaczego niektórzy sobie ją odbierają.

Szczery
Czasem nawet do bólu. Lepsza najgorsza prawda, niż najpiękniejsze kłamstwo. Szczerość zazwyczaj jest mylona z chamskimi i bezpodstawnymi uwagami. Jeżeli opinia jest uzasadniona, to jest to jak najbardziej ok.

Urodzony aktor
Moja koleżanka jest jego idealnym przykładem. Nie ma chyba osoby, której nie udałoby jej się wkręcić lub sprawić, żeby miała wątpliwości co do swojego zdania. W bardzo pozytywny sposób używa swojego talentu, że przy takiej akcji po prostu nie da się nie śmiać! Przed egzaminem, mówiła z takim przekonaniem o tym, że telefon posiada magiczną zdolność do samoistnego włączenia się bez baterii, że wszystkim przeszło przez myśl: "ej, a co jeżeli ona ma racje?".

Podsumowując, każdy, kto wnosi coś pozytywnego do życia jest boski.
Niech pozytywna moc będzie z Wami!


żródło zdjęć: weheartit.com

5 komentarzy:

  1. Ja wyróżniam też mistrzów, którzy potrafią skakać przez skrzynię głową w dół, leżeć w szpitalu na katar lub uderzyć czołowo na rowerze w drugiego rowerzystę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, powinnam uwzględnić ten typ w rankingu. Może następnym razem ;)

      Usuń
  2. "Człowiek dobra zabawa" Też lubię takich ludzi :D Zawsze potrafią rozkręcić sztywną imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym jeszcze dodał gościa od pizzy. No bądźmy szczerzy każdy cieszy się na jego widok

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie, kiedy to my nie musimy za nią płacić :P

    OdpowiedzUsuń