Idealna dziewczyna


Faceci.Dla tego jedynego chcemy być idealne. Członkowie forum internetowych radzą jak trzeba się zachowywać, aby wasz cel jadł wam z ręki. Ewentualnie się zakochał...

Generalnie powinnyśmy być sobą, zawsze uśmiechnięte i nie robić awantur o jakieś głupoty. Czy ja żyję w innym świecie, czy tylko ja wychodzę z założenia, że im mniej kłótni w życiu tym lepiej? Chyba powinnam pójść do pierwszego lepszego kolegi i nawrzeszczeć na niego, że nie związał sznurówek . A za karę nie może oglądać meczów przez miesiąc. Wątpię, że by się do mnie potem odezwał.


Także tupiemy nóżką. Nawet dwiema!


Mamy szukać w nim oparcia. To chyba oczywiste, ale niektóre dziewczyny przeginają. Chcą by we wszystkim im pomagał, wspierał. Litości. Samodzielność to podstawa, jakim cudem masz zamiar stać się dorosła? Zaczyna się od pokrojenia chleba, potem zmuszasz go do sprzątania, aż w końcu masz pieska zamiast chłopaka... Niestety nie jest taki słodki jak puszyste czworonogi...

Idealna dziewczyna musi kochać sport. Sport=piłka nożna. Pamiętajcie o tym! W każdym poradniku, niezależnie na jak beznadziejne forum wejdziecie to i tak o tym coś przeczytacie. Jedyny sport na świecie to nożna, uwielbiamy go- od dzisiaj jest to naszym pierwszym przykazaniem.

Drugim za to jest to, że "chłopcy kochają mądre dziewczyny, które tłumaczą im niezrozumiałe zagadnienia". Nie ma sprawy. To możecie stosować od jutra, ponieważ jest to dopiero drugim przykazaniem. Na każdej randce tłumaczcie im fizykę kwantową i skomplikowane równania chemiczne. A dla przełamania rutyny zacznijcie pisać epopeje.


Mój faworyt: Bądźcie jak Mona Lisa! Nie wiem, jak wam się wydaje, ale dla mnie ta wypowiedź ma drugie dno. Ma się nie odzywać i ładnie wyglądać. Niech każdy interpretuje to po swojemu.
A kilka komentarzy dalej widnieje odp:


Czyli już wszystko wiadomo :)

Ktoś się stosuje do tego dowcipu?

Prawdopodobnie istnieje teoria, że idealny wiek partnerki=(x/2)+7, gdzie x=wiek mężczyzny. No dobra, sprawdźmy: facet ma 30lat, 15+7=22. Spoko, a teraz gdy ma 60. 30+7... Co?! No sorry, ja jakoś nie widzę 60-latków z kobietami w wieku 37 lat. Ale matematyka to królowa nauk, a królowej słuchać trzeba.

Moment, na który wszyscy czekali. Kobieta musi mieć cycki. Z tego co piszą panowie, biust musi idealnie układać się w dłoni.  Dbają też o nasz kręgosłup i twierdzą, że ma być nie większy niż miseczka D. Jesteśmy wam za to wdzięczne.

Tym akapitem zakończymy  naszą dzisiejszą przygodę z internetowymi poradami. Mam nadzieję, że ten post również przypadnie wam do gustu i będziecie chcieli kontynuacji tej serii. Przy pisaniu bawię się świetnie!
Poprzedni wpis z tej serii : Jak zdobyć chłopaka? 



Źródła: LINK , LINK, LINK, weheartit.com

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post.
    Jakoś nie wydaje mi się, by matematyka była "królową", bo 37 latka z 60-latkiem?! Nie wyobrażam sobie jakoś tego :D

    http://kalaaah.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji i komentowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powaliłaś mnie. Ten ostatni punkt "o cyckach" niestety wyklucza mnie z kanonu "idealnej" :D haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.wikipedia.org/wiki/Hugh_Hefner. To cały komentarz na jaki sobię pozwolę odnośnie tego równania. A cały post nawet ciekawy szczególnie warty zastanowienia jest wątek płci osoby znajdującej się na obrazie najsłynniejszego z renesansowych mistrzów. Jak widać problemy mniejszości seksualnych są znane ludzkości od dawien dawna ciekawe czy wtedy też robiło się na tym politykę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się twój komentarz. Dobra, równanie jest poprawne w przypadku pana Hefnera ;)

      Usuń
  4. Wpis Ci się zdecydowanie udał ;) Jest ciekawy a przy tym ze szczyptą humoru.
    Jednak obaliłabym mit iż wszyscy faceci wielbią/lubią piłkę nożną, mój się do nich nie zalicza...chyba że o czymś nie wiem :D
    Pozatym myślę że jest nieco prawdy w owym równaniu 18lat,9+7=16 ;)

    P.S. dodaje do obserwowanych, myślę że będę tu częściej zaglądać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi z tego powodu :) Masz rację, że to stereotyp, ale co nie weszłam na jakieś forum to tam non stop "musi lubić piłkę nożną". haha no to w twoim przypadku akurat równanie idealne!

    OdpowiedzUsuń